<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-04-08, kl 14:45:45 | PUBLICERAT I: Min vardag

frissabesök

Hej! Igår var vi och simmade med power club. När vi borstade håret hade jag en rund borste och så rullade jag upp håret med den. Och så fick jag inte bort den. :( Jag för sökte ca. 10 minuter själv med hjälp från lina. Sen hämtade hon en power club ledare från en annan skola så hjälpte hon mej men fick inte bort den. Sen kom den andra och försökte också. Men ingen fick bort den. Vi brakade av skaftet så det inte skulle synas så bra i bussen.
När vi kom till skolan var mamma där på skratt yoga. Hon försökte också ta bort den men hon fick inte bort den heller. Jag var också på skratt yoga,var väl sädär.. :)
Jaja,tillbaka till håret!
Jag sov med borsten i håret och på morgonen for vi till frissan så sa hon att hon försöka ta bort den.
Jag for dit när vi var ute och gick från skolan.
Hon fick bort den!! :D Så när hon redde ut håret undrade jag om hon kunde sklippa sned pannlugg och det gjorde hon!
Blev såå nöjd!:)

Låångt inlägg!

Kram,Anna :)


Shiko

Jag tycker att du ska vara med i min tävling. =)

Du har chansen att vinna 500kr i presentkort på H&M+en hemlig present från mig.



Om du tycker att det låter intressant, så kika in min blogg och läs tävlings reglerna!



/ Kraam<3



PUBLICERAT: 2010-04-09, 11:43:28 | URL: http://shikos.blogg.se/
Amelie

Tur att du fick bort borsten till slut :)

Tycker det är jätteroligt när du satte ut "dagens outfit" eller kläder du tycker är snygga :)



PUBLICERAT: 2010-04-09, 19:54:13 | URL: http://jj
milkshake - lou

oj så hemskt att den fastnade i håret så :o



PUBLICERAT: 2010-04-10, 00:18:56 | URL: http://milkshake.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: