<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-04-11, kl 19:58:30 | PUBLICERAT I: Min vardag

Hejhej!

förlååt för den dååliga uppdateringen,men har inte orkat.
Den här helegn har feliiciaa varit här :)
Kul! :D
Idag var vi till maxmo och hälsade på kusinerna.
Och tack Jennifer för det fina halsbandet. :)
Sen for jag på volleyboll,kuul!!!
Sen har jag kommit på att jag vill ha en nintendo ds. Eller en  nintendo dsi.
Bild kommer nuuuuu :)

Nintendo DS aloituspaketti



Ett såntdär startkit vill jag haaa,rooosaaa :)




Visst fiin??

Men då fick man tydligen med ett littlest petshop spel och ett sånt vill jag inte haa,ska se om man kan köpa det och ett mario spel istället. :)

Mathilda ska också köpa ett. :)


Kram,Anna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: