<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-04-25, kl 15:09:27 | PUBLICERAT I: Min vardag

länk

Hej! Igår hade vi "party" hos mej.
Jag,Tinda,Felicia å Malin åt tacos och chips och muffins och massa annat gottigott! :)
Sen kom pojkarna så var vi här en stund,och så kom mamma hem från ikea.
Så hon hade köpte ett par fina skor åt meejj :) Tack Mamma <3
Och så for vi till barin så var vi där en stund och sen for vi till tinda,och där hade vi snurra flaskan. :)
Det var super kul.
Idag när jag vakna hade jag 3 meddelanden och 5 missade samtal.
Det var Evelina,Tinda och Felicia. :)
Så jag åt frukost och gjorde mej i ordning sen for Jag,Felicia,Kim och Robin till skolan och var där en stund.
Sen for jag och hämtade Tinda,så for vi till mej och städade akvariumet. :)
Tack för hjälpen <3 :)
Och sen for vi på länk,jag fick "stynjon". :(
Och nu sitter jag här! :)

Ikväll ska jag på volleyboll. :)

Kram,Anna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: