<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-04-20, kl 21:26:32 | PUBLICERAT I: Frågestund!

Svar på frågestund!

1.Vad är det roligaste ämnet i skolan?

Svar:Svår fråga.. men typ modersmål och musik och gymnastik

2.Kan du inte visa oss ditt rum??

Svar: Visst kan jag det,men jag håller på och gör om mitt rum nu så vi river tapeter med mera,men när det är klart kan jag såklart visa mitt nya rum.

3.Hur många läsare har du per dag??
Svar:När jag skriver mycket,mellan 6 och 10 ungefär. :)

4.Vem är din idol?

Svar: Oj vad svår fråga jag gillar såå många men Miley Cyrus,Lady Gaga med flera!

5.Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Jaa du,kanske journalist,fotograf,skådespelare,sminkös med mera. :)

6.Vad har du för stil?

Svar: Hurdan stil? Klädstil?

7.Har du några syskon?

Svar: Jo det har jag,en lillebror. :)

8.Har du någon pojkvän?

Svar: Nej det har jag inte!

9.Skulle det inte vara roligare om du har mera bilder?

Svar: Jo det skulle det säkert vara men jag har inte så mycket bilder att sätta ut. :)

10. Om du var en pojke vad skulle du heta då?

Svar: Ingen aning! :)

11.Gillar du husdjur? Vilka?

Svar: Jag gillar fiskar och jag har ett akvarium. Och jag gillar såklart mina husdjur! :)

12. Är du nyttig?

Svar: Njaa,lite nyttigare kan man nog vara,men lite nyttig är jag i allafall. :)

Det var alla frågor och svar. :)

Skriver mer i morgon. :)


Kram,Anna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: