<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-02-02, kl 13:12:09 | PUBLICERAT I: Min vardag

Heej!

Sorry att jag inte har skrivit på så länge men har haft så mycket att göra men igår kunda jag förstås skriva men orkade inte.. :)
Men nu e jag här igen!!


Söndag


Var med Tinda och körde skoter.
Sen var det volleyboll och efter det for jag ut med mina kompisar! :)

Måndag

Var i skolan,sen musikverkstan.
På kvällen åkte jag och skrinnade.

Idag skrinnade vi på gy.

Jaaja nu sitter jag här och spelar YoVille och ska med Lina och titta på Rose & Lizzy. :)






Jen

Hej ! Jag ser varken en länk till min blogg eller tävlingen, kan du vara snäll och fixa det ? Annars tas du bort automatiskt :)

Mvh, Jen



PUBLICERAT: 2010-02-06, 16:16:24 | URL: http://itsmadebyme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: