<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-02-24, kl 15:08:40 | PUBLICERAT I: Anna

Tävling! :)

Nu kan ni tävla om ett hemgjort läppglans! :)
Tävlingen går ut på att du ska skriva i din blogg varför DU ska vinna och länka mej.
Om du INTE har en blogg kan du skicka en kommentar om varför du ska vinna.
Tävlingen slutar på SÖNDAG!
Skicka en kommentar om att du är med så jag vet det.
Den som vinner kommer jag att kontakta så att vi kan bestämma färg och sånt! :)

GLÖM INTE ATT MÄRKA INLÄGGET MED "TÄVLING HOS annacoolgirl.blogg.se"


evelina

NU har jag skrivit i min blogg:)



PUBLICERAT: 2010-02-25, 13:45:55 | URL: http://lliinnaaaaa.blogg.se/
moa

jag vill vinna för att jag har hört fårn Lina att det var jätte bra/fint!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: