<> Annacoolgirl - <>

SKRIVET: 2010-03-30, kl 20:27:45 | PUBLICERAT I: Min vardag

Hallåå :)

Ikväll har vi varit och hälsat på några bekanta,kuul! :)
I morgon har vi MAKEKO, det är matteprov som skickas till högstadiet.
Hoppas att det går bra! :)
I morgon har vi också påsklunch,namnam :D
Då ska jag ha på mej tights,och en blus och en väst. :)
Kan sätta upp bilder i morgon bitti som jag hinner.
Vi börjar 8 för vi har finskastöd. Jag har inte såå svårt för finska men det gick inte så bra i förrförra finskaprovet så då började jag.
Men i sista finskaprovet gick det braa :)
Nu tycker jag att ni kan kommentera mera! :)
Ska gå in på bloggtrafik nu och skaffa fler läsare och så ska jag läsa på MAKEKO. :)


Rosa :)


Kram,Anna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: